0914 125 504 support@greenweb.sk

Overte si dostupnosť vašej domény:


Klientska zóna, objednávkový, fakturačný a podporný systém

Už máte účet?  Prihlásiť sa

Čo je to "tiket" a načo slúži ?

Kategórie / Tipy, triky a ostatné

icon

Admin User
Uverejnené 23/11/2012 07:33 am

Tiketový systém sme pridali hlavne pre podporu riešení technických problémov. Vytvorením tiketu, je k tiketu priradený operátor technickej podpory (alebo fakturačného oddelenia ak ide o tiket s kontaktom na fakturačné oddelenie) a celý priebeh riešenia daného problému je prehľadnejší a efektívnejší. Každý tiket má svoje identifikačné číslo a je k nemu priradený 1 operátor, ktorý bude daný problém, či požiadavku riešiť. Klient si môže samozrejme otvoriťviac tiketov (a to aj odporúčame), pokiaľ má viac požiadaviek/problémov/dotazov, kvôli prehľadnosti jednotlivých riešení.

Bol tento článok pre vás hodnotný?
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hodnotenie: 0 / 5 (0 votes cast)
Copyright 2002 - 2016, ClientExec LLC. All rights reserved.