0914 125 504 support@greenweb.sk

Overte si dostupnosť vašej domény:


Klientska zóna, objednávkový, fakturačný a podporný systém

Už máte účet?  Prihlásiť sa

Čo ak som nezaplatil faktúru načas?

Kategórie / Fakturácia

icon

Admin User
Uverejnené 23/11/2012 06:56 am

V prípade, že faktúra nieje uhradená do jej doby splatnosti, dostávate prvú upomienku. Tá vám bude zaslaná prvý deň po dobe splatnosti.
Po dvoch dňoch od dátumu splatnosti faktúry Vám príde druhá upomienka.
V piaty deň po dátume splatnosti prichádza tretia upomienka a všetky služby sú automaticky deaktivované.
Za znovuzapojenie služieb bude kj faktúre pridaný poplatok za znovuzapojenie deaktivovaných služieb vo výške 9,99Eur. Ak ani po 20 dňoch od splatnosti faktúry nieje faktúra uhradená, všetky účty, dáta a kontá zákazníka sú úplne vymazané zo systému a ich obnova viac nieje možná.

Bol tento článok pre vás hodnotný?
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hodnotenie: 0 / 5 (0 votes cast)
Copyright 2002 - 2016, ClientExec LLC. All rights reserved.